Auto's krijgen regelmatig een Re-Design (facelift)

Het verschil:
een website voor tijdens of na de redesign fase

Opdracht (in het kort)

"Dit is de beschrijving van onze huisstijl, kleuren en lettertypes", maak een website die bij ons type bedrijf past. Oh en als het kan samen werkt met ons ERP systeem.

Toelichting aanpak

On Point heeft het bouwen van de site gevolgd via de afgegeven URL en bij ideeen of opmerkingen telefonisch contact opgenomen om deze te bespreken. Het (voorlopig resultaat draait nu Live, maar de website wordt nog steeds door ontwikkeld. 

Enkele voorbeelden voor en na re-design.

Opdracht (in het kort)

"Dit is de beschrijving van onze huisstijl, kleuren en lettertypes", maak een website die bij ons type bedrijf past. Oh en als het kan samen werkt met ons ERP systeem.

Toelichting aanpak

On Point heeft het bouwen van de site gevolgd via de afgegeven URL en bij ideeen of opmerkingen telefonisch contact opgenomen om deze te bespreken. Het (voorlopig resultaat draait nu Live, maar de website wordt nog steeds door ontwikkeld. 

Opdracht (in het kort)

Wij willen voor een aantal pagina's minder langdradige teksten en meer afbeeldingen / grafische toepassingen  die de "boodschap" overbrengen.

Toelichting aanpak

Diverse afbeelding aangepast / uitgebreid zodat deze de boodschap of meer van de boodschap bevatten. Tekst welke "overbodig"is geworden verwijderd of aangepast.

Aantal grafische effecten zoals knoppen menu header en footer aangepast zodat er een nieuwe Look & Feel is onstaan.

Opdracht (in het kort)

Wij hebben 3 websites, willen meer uniformiteit. Time-IT .org en Mirada.nl mogen een vergelijkbare Look & Feel hebben, uwstappenplan.nl dient een landigspagina met afwijkende Look & Feel te worden.

 

Uwstappenplan.nl dient wel "herkenbaar" als onderdeel van het geheel. Het dienen wel (technisch) 3 verschillende website te blijven.

Toelichting aanpak

3 nieuwe websites alle met een vergelijkbare navigatie en kleur gebruik voor gewenste herkenning. Vanaf de landigspagina kun je wel naar Time IT, maar niet terug. Time IT en Mirada sites gebruiken diverse "pagina's" van elkaar.

Opdracht (in het kort)

Geef de website een nieuwe en frisse look & feel, waarbij de huisstijl herkenbaar blijft, verbeter de weergave van nieuwsberichten en nieuwsarchief en maak zoveel mogelijk gebruik van bestaande teksten.

De nieuwsberichten worden aangeleverd door een gespecialiseerd bedrijf. 

Toelichting aanpak

Het WordPress thema waarmee de website oude website is ontwikkeld beschikt niet over de recentste mogelijkheden, met een nieuw fris thema zijn we aan de slag gegaan, dit thema ondersteund ook nieuwere manieren om berichten en social media in één keer up to date te maken.

Elk gepubliceerd bericht op de website wordt automatisch op de gewenste social media geplaatst. Inmiddels bevat het "nieuws"archief meer dan 1.200 berichten over accountancy, fiscaliteit en personeel & salaris

Opdracht (in het kort)

Wij gaan verhuizen, kunnen de contactgegevens en de routeplanner aangepast worden.

Onze boodschap blijft ongewijzigd, maar de site mag wel wat opgefrist worden.

Toelichting aanpak

Re-Design is niet altijd complex, door een aantal grafische elementen toe te voegen en het navigatie menu te verplaatsen heeft deze website weer een frisse Look & Feel.

Natuurlijk ook de "contact" pagina voorzien van nieuwe gegevens en route planner voorzien van juiste adres gegevens. 

Is je website aan een Re-Design toe?

Geef de URL (www.websitenaam.nl) van je website(s) door en wij maken een voorstel een Re-design voorstel voor de “Home” pagina en de “Contact” pagina.  Heb je op voorhand speciale wensen, laat het weten en wij nemen het mee in het Re-Design.